5 Eylül 2013 Perşembe

Kek Sepeti En Güzel Hediye

Sevdiklerinize yapabileceğiniz en güzel sürprizlerden bir tanesi de birbirinden güzel hediye sepetleri olabilir. Bir arkadaşım için doğum gününde ofise çok güzel bir çikolatalı meyve sepeti gönderilmiş. Çikolatalı meyve sepetinin üzerinde hiç bir not ya da kart yoktu. İsimsiz gönderilmiş. Çikolatalı meyve sepetinin tadı oldukça güzeldi. 

Çikolatalı Meyve Sepeti


En az görüntüsü kadar lezzeti ile de gönlümüzü kazanmıştı bu sürpriz ve gizemli hediye. Kimin gönderdiğini anlamak için getiren kargo firması ile konuştuk. E-mey isimli bir online alışveriş sitesinden gönderilmiş. E-mey sitesi ile tanışmamız böyle oldu. E-mey içerisinde pek çok lezzetli ve şık çikolatalı meyve sepetleri, kek sepeti, meyve sepeti gibi sürpriz hediye sepetleri bulunuyor. Arkadaşıma gelen sürpriz hediyenin sırrını çözemedik fakat E-mey ile tanıştık. Birbirinden güzel sürpriz hediye sepetleri sayesinde tüm arkadaşlarımı sevindiriyorum. 

Kek Sepeti


Özel günlerde hep E-mey'den hediye gönderiyorum artık sevdiklerime. Yaz aylarında favori hediye sepetim kek sepeti ve meyve sepetleri. Birbirinden güzel sürpriz hediye sepetleri ile sevdiklerimi mutlu etmekten oldukça hoşlanıyorum. Çikolatalı meyve sepetleri ne alacağınızı bilemediğiniz zaman iyi bir seçenek oluyor. Hem birbirinden lezzetli çikolatalar hem de günlük, taze, vitamini bol meyveleri ile oldukça tercih edilen bir seçenek. E-mey'i sadece sevdiklerime hediye göndermek için kullanmıyorum, çoğu zaman kendim için de sipariş veriyorum. Kek sepeti ve çikolatalı meyve sepeti herkesin favorisi olan sürpriz hediye sepetlerinden. Siz de sevdiklerinizi bu hediye sepetleri ile şaşırtabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder