16 Eylül 2013 Pazartesi

En Güzel Doğum Günü Pastası

Geçen hafta ev arkadaşımın doğum günüydü. Ona sürpriz bir doğum günü partisi hazırlamaya karar verdim. Arkadaşlarımıza haber verdim. Hediyelerimizi alıp tüm hazırlıklarımızı yaptıktan sonra ev arkadaşımın işten dönmesini bekleyecektik. Fakat ortada büyük bir problem vardı. Kimsenin doğum günü pastası yapacak vakti ve yeteneği yoktu.



Sürprizde her şey güzel ve eksiksiz olsun istiyordum ki doğum günü pastası benim için en önemli ayrıntılardan bir tanesiydi. Güzel pastane araştırmaya başladım fakat istediğim gibi bir yer bulamadım. En sonunda bir arkadaşımın tavsiyesi ile Lezzet Siparişi isimli bir online alışveriş sitesi ile tanıştım. Aslında Lezzet Siparişini online pastane demek daha doğru bir tabir olur sanırım. Pek çok güzel butik pasta, doğum günü pasta, nişan pastası çeşidini Lezzet Siparişi sitesinden online olarak satın alabilirsiniz. Pastamızı da bu yeni tanıştığımız online pastane Lezzet Siparişi'nden sipariş ettikten sonra hiç bir eksiğimiz kalmamıştı. Doğum günü akşamı pasta gelemeyecek diye çok endişelendim. Fakat tam zamanında pasta yetişti ve doğum gününde hiç bir aksaklık yaşanmadı. 



Pasta oldukça lezzetliydi. Ev arkadaşım da misafirler de oldukça beğendi. Lezzet siparişini bir başka arkadaşıma tavsiye ettim. O da haftaya oğlunun doğum günü partisinde Lezzet Siparişinden pasta söylemeyi planlıyor. Ben hizmetten de lezzetten de oldukça memnun kaldım. Özellikle benim gibi zamanı ve becerisi olmayanlar için harika bir çözüm. Lezzet Siparişi'ni herkese tavsiye ediyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder