23 Temmuz 2013 Salı

Yaz Sürprizi Meyve Sepeti

Birbirinden güzel meyve sepeti ve çikolata sepeti çeşitleri ile sevdiklerinizi sevindirebilirsiniz. Pek çok güzel ve lezzetli seçenek arasından damak zevkinize uygun bir seçim yapıp sevdiklerinize gönderebilir ya da siz afiyetle yiyebilirsiniz. Geçtiğimiz hafta çok yakın bir kız arkadaşımın doğum günüydü. Ben yıllık iznimi kullandığım için aynı şehirde değildik. Kız arkadaşımda doğum gününde çalıştığı için çok üzgün ve mutsuzdu.


Meyve Sepeti


Daha önce ofiste çalışan bir bayana E-Mey'den bir çikolata sepeti hediye gelmişti. Sepet hem çok şık duruyordu hem de çikolatalar oldukça lezzetliydi. Ben de doğum gününde yanında olamadığım arkadaşıma E-mey'den lezzetli bir sürpriz göndermeye karar verdim. İnternet üzerinden çalıştıkları için oldukça kolay oldu. Tablet bilgisayarımdan plajda güneşlenirken seçeneklere bir göz attım. Hepsi birbirinden lezzetli görünüyordu. Hangisini seçmeliyim diye yanımdaki arkadaşlarıma da danıştım. En sonunda çikolata sepetinden vazgeçip meyve sepeti göndermeye karar verdim.


Çikolata Sepeti


Sıcak yaz günlerinde sürpriz yapacağım diye kalorili çikolataları göndererek arkadaşıma iyilikten ziyade kötülük yapmış olurdum herhalde. En iyisi kimsenin rejimini bozmadan en az çikolata sepetleri kadar lezzetli ve şık olan meyve sepeti çeşitlerinden birini seçip yollamak olacaktı.Arkadaşlarımın da yardımı ile Sevda Çiçeği Meyve Sepetine karar verdim. Aklım da çikolata sepetlerinde kalmadı değil ama bir daha ki sefere artık. Arkadaşım meyve sepetini görünce çok sevinmiş. Hediyesini aldıktan sonra telefon ile aradı beni, çok teşekkür etti. Çikolata göndermeme de hem üzülmüş hem sevinmiş. Bütün kadınlar gibi...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder