31 Temmuz 2013 Çarşamba

En Güzel Doğum Günü Hediyesi

Geçen hafta çok sevdiğim bir arkadaşımın doğum günüydü ve bir kaç hafta önceden hediye bakmaya başladım. Arkadaşım çok zor beğenen bir insan olduğu için günlerce hediye aradım. En sonunda tek hediye yerine bir kaç hediyeyi toplu olarak vermeye karar verdim. Süse püse düşkün olduğu için beğenebileceği bir aksesuar ürünü satın almaya karar verdim. Pek çok kuyumcu ve aksesuar mağazası gezdim. En sonunda dostluğumuzu simgeleyecek tatlı, gümüş bir kolye satın aldım. Daha sonra sevebileceğini düşündüğüm bir kitap ve bir film cdsi satın aldım. Bu hediyeleri de hediye paketime ekledim.

Meyve Sepeti


Doğum günü hafta içine denk geliyordu ve sürpriz yapmaya karar verdim. Şık bir meyve sepeti ve hediyeleri ofisine gönderme kararı aldım. Bunun için kaliteli ve lezzetli bir sürpriz meyve, çikolata sepeti sitesi bulmam gerekiyordu. Arkadaşlarımın tavsiyesi ile E-mey isimli bir online alışveriş sitesini keşfettim. Birbirinden güzel meyve sepeti ve çikolata sepetleri çeşitleri içerisinde kendimi kaybettim. Arkadaşım kilosunu çok özen gösterdiği için maalesef beğendiğim çikolata sepeti çeşitlerinden vazgeçtim ve oldukça şık, lezzetli görünen bir meyve sepeti çeşidi beğendim.

Çikolata Sepetleri


Doğum gününde aldığım tüm hediyeler ve meyve sepetini arkadaşımın çalıştığı yere gönderttim. Arkadaşım için büyük bir sürpriz olmuş. Çok sevinmiş. Aldığım en güzel doğum günü hediyesiydi dedi. Meyve sepeti de oldukça taze ve lezzetliymiş.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder